-

99 dagar kvar!

2010-03-29 @ 11:56:48

Ja redan så har vi lämnat dom tresiffriga talen. Jag jag minns när vi väntade Max och konstaterade att det var mindre än 100 dagar kvar så gick resten av bara farten. Hoppas att det är samma sak denna gången för ryggen blir bara sämre och sämre och foglossningen likaså. Men jag kör även denna gång på samma taktik som förra gången, TÄNKA POSITIVT (så långt det går). Skulle jag inte göra det skulle jag bli GALEN!

Så nu vill jag bara säga grattis till mig som varit gravid i 181 dagar!!



                      En blivande storebror och en mycket stolt mamma till snart två busfrön.


Kommentarer
Postat av: Carola

Superfina bilder

2010-03-29 @ 14:35:43
Postat av: Catti

Vilken fin bild på dig och Max.

Stort grattis till dig.

2010-03-29 @ 19:12:15
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback