-

Prinsessan på ärten är nöjd!

2010-06-10 @ 09:25:03

Oboy så jag sovit, nästan 11 timmar(vi räknar bort alla gånger jag vaknar under nattens gång)!! Det är inte klokt så skönt det var! Men jag vaknade vid halv sex och insåg att jag hade så ont att jag inte kunde vända på mig i sängen så då tryckte jag på "signal" knappen och på någon sekund kom Jordemor in med två alvedon och sen kunde jag sova vidare till kvart i nio! Rekord! Trots all sömn så känner jag att ryggen ändå inte är med mig, jag har ont som fan, men just nu lever jag gott på att jag faktiskt sovit som jag gjort. Så numera gillar jag rum nummer två! Hahaha.
  Om en stund ska jag över till MVC och prata med Yvonne om hur igångsättningen kommer gå till, rubb som stubb. Hon ringde mig igårkväll och sa att vi glömde visst att gå igenom det och undrade om vi kunde ta det idag. Jag kan bara säga att barnmorskor som Yvonne växer inte på träd, där kan man snacka om att rätt person på rätt plats! Hon bryr sig verkligen om både mig, Johan och bebisen, personer som henne vill man bara krama och krama och krama och tala om för dom vilket fantastiskt jobb dom gör.


Kommentarer
Postat av: Ester

berätta gärna för mig hur det kommer gå till, ska bli igångsatt också, men jag har inte fått nån info om hur, vet bara att jag ska på möte för bedömning om kroppen är tillräckligt redo, inget mer. Sitter ju i samma båt som dig och blir igångsatt av samma anledning!

2010-06-10 @ 15:35:23
URL: http://trollensmamma.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad underbart att du har sovit bra. Hoppas esten av dagen också varit bra.

kramkram

2010-06-10 @ 19:31:54
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Carola

Sal nr 2 is the shit. Låg jag med när jag fick Leia :o) Är de Yvonne Ahlgren-Andersson?

2010-06-10 @ 21:13:49
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

Eller hur Carola! Ja det är den Yvonne! Underbar kvinna!

2010-06-10 @ 21:24:42
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback