-

På smällen.

2010-06-17 @ 21:41:59

Jag piggade visst på mig.... Såg att jag fått ett sms av syrran att På smällen går på tv nu, en film vi skojade om tidigare i veckan. Och man kan ju säga att den är lite lagom kul att titta på nu när man knappt ser tvn för att magen är så stor och för att jag har roliga minnen till den filmen. Det råkar va så att den gick i samma veva som vi fick veta att vi väntade Max. Och den dagen vi skulle berätta för mina föräldrar att dom skulle bli mormor och morfar så satt dom nämligen och såg den och vi fick pausa mitt i den för att berätta nyheten på vårat vi. Vi ställde dom mitt emot varandra och bad dom blunda, då gav vi dom varsin lapp där det stod deras nya titel "mormor" "morfar" och så sa vi att på tre fick dom öppna ögonen och läsa på varandras lappar. Jag var helt sjukt nervös så jag gömde mig bakom Johan. Men självklart blev det jubel. Så nog har denna film goda minnen med sig.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback