-

Känner mig älskad.

2010-06-13 @ 20:32:22
Ikväll har vi varit hos mina fina svärisar Lena och Janne, Max lekte i deras trädgård så det stod härliga till. På vägen dit var jag på riktigt riktigt pissigt humör, hade ont i ryggen och blev sur på vem det än var som öppnade munnen dessutom var det så varmt i bilen. Kom dit och så åkte Johan med sin bror Niklas för att köpa ny slang till min cykel som en morgon fått punka samt lite andra saker, under tiden dom är borta fick JAG ett paket av Lena, hon sa att det var lite uppmuntran och gissa om jag blev glad?!! Jag blev så glad att det var inte klokt och Max blev nog ännu gladare när han fick se allt godis. Dom hade köpt en überfin burk som var full med gott godis! Hur bra kan man ha det???  Därpå grillades det gott kött i olika former och så tryckte jag i mig Lenas goda potatissallad, så allt som allt har det varit en riktigt bra kväll. Men eftersom kvällen inte är slut så ska vi passa på att gipsa magen nu medan Max sover, resultatet och hur vi gjorde kommer ni få se snart, kul ska det bli iaf.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vad gulligt av dem att ge dig en liten present.

Var har u köpt gipset och hur gör man, vill också göra så med min mage.

2010-06-14 @ 14:56:02
URL: http://flumrutan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback