-

Jag älskar mamma.

2010-06-08 @ 09:23:06
Max sov hela natten i sin säng och kom in till oss lagom tills när Johan gick upp. Jag och Max sov sen till halv nio! Det var skönt för jag var vaken nästan hela natten. Men sen har Max varit på ett strålande humör, han kramas, pussas och leker hur fint som helst med sitt duplo. Mini trycker som vanligt sin rygg rätt ut till vänster i magen och jag är så nyfiken nu på VEM som äger denna rygg.
   Vid elva ska jag åka iväg och få akupunktur, ska bli himla skönt, vilket det oftast är. Jag har verkligen fullt förtroende till det Lena (sjukgymnasten) gör med mig.
   Till eftermiddagen ska vi även på ett besök på MVC på en vanlig rutinkontroll. Eftersom Max ännu är hemma från dagis så får han för första gången följa med oss dit, hur det går får vi se sen.... Att det blir lite utav ett äventyr är jag redan säker på.
  
Just precis nyss fick jag en kram och puss av Max och då sa jag till honom att jag älskar han och då svarade han med dom finaste orden "jag älskar mamma." Mitt hjärta smälte och här sitter jag nu med mina hormoner och gråter lite i smyg för shit va vackert att få höra något sånt en tisdag morgon.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Naaaw, dom orden längtar jag efter att få höra.

2010-06-08 @ 19:48:52
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback