-

Fy fan vilken lördag.

2010-06-12 @ 17:22:08
  • Sov inget i nättras, hade så ont i ryggen att jag nästan grät, samt förvärkar från helvetet.
  • Max vakna halv sju. Olagligt på en lördag!
  • Gick upp strax efter sju och åt frukost med familjen vilket kanske inte va så dumt men på tok för tidigt!
  • Tänkte lägga mig och vila på sängen men i ren panik insåg jag hur kass ryggen och skrek ut min smärta till Johan mer eller mindre knuffade upp mig på benen igen....
  • Tröttare än tröttast.
  • Åkte till en stor loppis som bara hade skräp och dessutom blåste det storm, inga fynd.
  • Åkte i en smällvarm bil trots klimatanläggning till Johans föräldrar för att köra båten till Gnisvärd där den skulle sjösättas med hjälp av Johans pappa.
  • Gick en sväng med Max i vagnen för att han skulle somna, höll på att dö av värkar som kom hela tiden.
  • Gick tillbaks till båten som dom fixat nästan klart med men fick hålla både mig och vagnen i skinnet för att inte flyga bort i blåsten, har nog fått nog med frisk luft för resten av året för det var inte klokt hur det blåste.
  • Åkte hem, värkar och ryggont som fan. Stanna till vid Ica Maxi, köpte flingor och smör....
  • Kom hem, försökte sova sittandes i soffan.... Säger väl allt....
  • Åt korv med bröd som Johan fixat, hade brosk i korvjäveln hela tiden.
  • Gick tillbaka till soffan efter att ha grinat en svätt om hur kasst mitt liv är....
  • Somnade i en kvart, vet inte ens om man kan vara glad för det lilla som det så fint heter.
  • Åkte till återvinningsstationen för att slänga sängen som Max använde ett tag i början i sitt rum, kostade 50 spänn för att den var osorterad. Jag tänkte fråga gubben om han inte såg att det var en ytterst sorterad säng men höll mig.
  • Fick dåre på en kille som ställde sig ivägen med sin stora bil med släp för mig inne på återvinningen, jävla stolpskott! Jag ville köra rätt in i sidan på honom för att tala om för honom att han står "lite gale till där" men Johan bönade och bad att jag inte skulle göra det. Så jag sket i det.
  • Körde till Rusta för att köpa dynor åt mamma till sommarstugan, Max försökte ha sönder hela affären.
  • Kom hem igen, ätit kladdkaka som var utsökt och har legat på soffan därefter med förvärkar och ont så in i helvete i ryggen.

Pga denna värdelösa rygg så betyder det att jag missade dagens träff med Fabella, tjejklubben jag är med i. En träff jag verkligen sett fram emot, FAN!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Snart har du mini hos dig o mår förhoppningsvis mkt bättre. Fin bild kollage på förra inlägget (men av ngn anledning gick de inte o kommentera) Din blogg krånglar ofta när jag ska göra de =(

2010-06-12 @ 18:33:12
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Catti

Hu vilken dag.

massa kramar

2010-06-12 @ 20:07:53
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fy fan vilken dag. Men det blir snart bättre! Och även om man inte vill tro det när man plågas som mest så finns det alltid de som har det värre! kram på dig

2010-06-13 @ 11:15:48
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback