-

Examensbalen, fint ska det va!

2010-06-05 @ 20:45:10

Här sitter jag med den påsen med godis som vi köpte igår men inte orkade, av fullt naturliga skäl. Men ikväll kom den verkligen till pass kan jag lova. Jag har börjat känna mig förkyld men som tur i oturen så var det dags för nya alvedon för en stund sen iaf så då tog det udden av förkylningen. Johan har vi nu på Wisby Hotell med sina klasskompisar. Dom möttes upp i Almedalen och gudars så snygga dom var hela bunten, coolast var helt klart Jimmy som hade en brun manchester kostym. Men utan tvekan så var Johan självklart snyggast av dom alla, kostymen satt som en smäck och hela han var bara SNYGG!


Kommentarer
Postat av: Janne Svärfar

Ja, du min vän. Det är en jäkla fin grabb du fått fatt i tyccker iaf jag.

Kramar från pappa Janne

2010-06-05 @ 23:21:43
Postat av: clara

Du har så rätt så Janne!

2010-06-06 @ 07:27:43
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Jimmys solbrillor var faktiskt coolare än kostymen! ;-D

2010-06-06 @ 18:44:10
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det går inte kommentera på inlägget här över.



fin JOhan var.



Men va hemskt med Max. Försår att hjärtat ditt stannade. Hoppas han mått bättre idag. Kram

2010-06-06 @ 19:25:55
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback