-

En ovanlig måndag.

2010-06-21 @ 10:02:02
Idag är det inte en dag som alla andra, familjen är hemma, vi pysslar så det står härliga till (läs: pysslar så pass mycket som man kan göra när en har ont i armarna och den andra i ryggen och den tredje gör allt tvärt emot).
Men det är mysigt iaf. 
   Jag sov kasst inatt och vaknade halv sex, spelade tetris i mobilen i två timmar och satte därmed nytt rekod! Tetris är världens bästa underhållning när man inte kan sova, låter inte, lätt att avsluta och man kan hålla på hur länge som helst. 
  

  Värkar har jag inga och jag förväntar mig inte att jag kommer hinna sätta igång av mig själv innan igångsättningen men jag tänker ändå dela med mig med tidernas bästa hemsida för gravida med värkar, värktimer.se. Där klockade vi värkarna när vi väntade Max, sketabra!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar tetris! Men nu är jag mer besatt av att spela kort på mobilen. SÅ roligt man kan ha :)

2010-06-21 @ 12:08:12
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback