-

Den vackraste stunden i livet.

2010-06-26 @ 10:07:41
var den då du kom. Winnerbäcks fras ekar i kroppen trots att snittet gör sjukt ont stundtals och då ska vi inte tala om eftervärkarna som kommer när Lillebror ammas eller vad ryggen tycker om att ligga större delen dagen i sängen eller hur såriga bröst känns mot kläderna. allt tillsammans är överdjävligt men inte i närheten till så underbart som känslan är av att ha Lillebror här hos oss. Han är så juvlig, så liten och så perfekt, så älskad.



Eftersom Lillebror haft det struligt med att ta bröstet så har han fått ersättning några gånger det senaste dygnet men nu tror vi att det börjar ta sig och han snuttar fint, men bara en liten stund för sen somnar han. Brösten börjar fyllas på och det ena har redan börjat blöda så jag har fått snäckskal och det tror jag kommer hjälpa precis lika bra som när Max var plutt. Annars så är han lik Max men bara syskonlik inte en kopia för han har egna drag också. Han har mörka vackra ögon och har jordens minsta näsborrar.
   Namn har han ännu inget så vi letar på alla ställen vi kan komma på, på hemsidor, Damerna värld (låg i fikarummet), dagstidningen, böcker, ja överallt!
   Idag kollade även doktorn Lillebrors ögon en gång till och idag såg allt ut precis som det skulle vilket var skönt. Och nu väntar vi på att Max ska komma in till oss och vara här hela eftermiddagen och kvällen om allt går som det ska, annars åkter Johan hem med honom så att han får lite lugn och ro han med, men jag längtar massor efter Max just nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, jag kan inte beskriva hur lycklig jag är för er skull! Vackert, vackert!

2010-06-26 @ 11:09:04
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Grattis. Va underbart att han är ute. JAg som trodde flicka :)

2010-06-26 @ 11:32:55
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Tove

FINT!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-26 @ 11:41:46
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Jenni

Grattis till eran fina son, vad kul att han äntligen kommit efter så lång väntan och längtan.

Jag röstade på att det skulle bli en kille och se vad rätt jag hade.

Här får ni några fler pojknamn till eran lista på förslag. Elliot, Liam, Edvin, Tim, Neo, Milo, Teo, Simon, Aron, Otto... Kanske är det några av dessa jag redan nämnt men några nya är det kanske i listan

som kan vara till hjälp. Ska bli kul att få höra vad ni bestämt er för sen. Sköt om er nu

2010-06-26 @ 14:09:38
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: Carola

Han är verkligen jättesöt Clara! Beundrar dig som kämpar så med amningen. Kramar

2010-06-26 @ 19:21:38
Postat av: Millan

Massa grattis!! Han ser helt ljuvlig ut! =)

2010-06-27 @ 00:44:34
URL: http://www.millansliv.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback