-

Checkar in på BB.

2010-06-06 @ 20:23:20
Bara så ni vet så ska JAG få SOVA gott inatt. Jag åker ner till BB om en timme och sen ska jag få min härliga spruta som för övrigt ger mig ångest men som ändå tar bort alla smärtor och problem i världen. Så mamma ska komma och hämta upp mig för visst kan jag köra ner själv, men det blir som alltid ett helvete att ta sig hem, bakfull på morfin i trafiken, NEJ TACK! Men Johan och Max kommer och hämtar mig imorgon och kör mig till frissan för ett ytterst nödvändigt besök. Hur resten av dagen blir har jag ingen aning om.
   Men idag har jag laddat inför natten med att göra sånt jag vet att jag inte klarar annars, tex så gick vi en lång promenad, vi har satt ihop Minis säng som nu står på plats och vi har haft en riktig familjedag med mängder med kramar. Det märks på familjen att vi längtat efter att få ha en heldag tillsammans utan vänner och släkt. Nog för att det kan vara trevligt också, men att få bara ta det lugnt tillsammans är också viktigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en supergod nattsömn! Det är du väl värd.

2010-06-06 @ 21:18:15
Postat av: Ester

Hoppas du får sova ordentligt. Jag skrev för några veckor sen och undrade hur du kunde få sova på bb och sådär. Här ändrade de alla rutiner för mig och skrev in mig ett par dagar för smärtlindring (extrem foglossning och sammandragningar) Och när jag väl var inne blev jag kvar en vecka, de hade mycket de ville göra åt mig och insåg att jag var i riktigt dåligt skick. Nu ska jag vara hemma nån vecka och sen tillbaka och sen igångsättning, bf 14/7. Ville bara säga tack, för att du fått lov att sova på sjukhuset gav mig mod att jobba för att få hjälp. Blev blånekad först när jag kom dit så trodde inte det skulle gå!

Tack!!

2010-06-07 @ 07:19:35
URL: http://trollensmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback