-

Titta vi snackar.

2010-07-29 @ 21:24:39


Hugo har nu börjat prata valspråket som Doris i Hitta Nemo skulle ha kallat det. Det är ljuva toner och dom kan få vilket ishjärta som helst att smälta. Så just nu njuter vi bara av att försöka charma honom till att dela med sig av dessa toner. Max för sin del har smällt till med feber på 39,6 förbannade grader..... suck.... Varför??? Så detta innebar att vi missade min systers födelsedagskalas, tur att hon fick paketen imorse dock, synd att vi missade all god mat hon gjort... Samt synd att jag aldrig nu kom iväg med Petra för en tjejkväll.... Mycket som är synd just nu, så jag tror jag ska ta och snacka lite med Hugo för att bli på bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Catti

låter underbart med lite Hugo-snack.

Hoppas Max kryar på sig fort.

kramkram

2010-07-30 @ 07:30:18
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback