-

Min kära mamma.

2010-07-28 @ 16:26:34
Det är inte många människor i denna värld som jag älskar så mycket som min mamma och det är inte många i denna värld som jag kan bråka så förbannat med som min mamma, men det bästa är att vi alltid reder ut våra fnurror. Denna sommar har vi umgåts till tusen och haft massor med tid tillsammans ute i stugan. Hon är den bästa barnvakten jag kan tänka mig till våran ungar och hur hon hjälper mig med att passa Max nu när jag inte får lyfta honom. Och jag kan lova att hon inte bara sitter där och håller ett öga på honom utan hon badar länge länge, bygger sandslott, gosar med honom i famnen medan jag ammar Hugo, fixar mellanmål, mat och gud vet allt. Och som om det skulle sluta där, hela hennes hjärta är fyllt av det som stavas F A M I L J och jag vet inte en kvinna som är mer mamma än hon, trots att hon och pappa numera är DINKar (DubbleIncomstNoKids) så ser hon alltid till att jag och mina systrar ska må bra.
Jag är så glad att hon är just den hon är och att hon tar sig tid att hjälpa oss denna sommar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va vackert skrivet om en vacker mamma av en vacker mamma!

2010-07-29 @ 12:24:01
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad fint skrivet.

Vilken tur du har som har en sådan mamma, det skulle alla haft.

kramkram

2010-07-29 @ 14:47:20
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emilia

jätte fint skrivet! Allt stämmer så bra på henne! :) Hon är även världens bästa moseter också, för den delen! :D

2010-07-30 @ 10:49:24
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag hoppas att din mamma har läst det här, alt att du skriver ut det åt henne. Hjärtats röst är den vackraste.

2010-08-01 @ 20:16:48
URL: http://a
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback