-

Max sommar

2010-07-18 @ 21:30:43


Såhär kan man nog mer eller mindre än så länge sammanfatta Max sommar. Massor med bad i havet, han är mer under ytan än över,så pass mycket under så att folk glor på oss vuxna som inte "hjälper honom upp", men vi vet att han fixar det fint själv trots att han är så liten. Självklart står vi som hökar vid hans sida ändå. Han äter gott och dricker gott, precis som vi andra och han är bara hur söt som helst. Mestadels av tiden är han en helt underbart glad prick som delar ut pussar och pratar i ett, men kan även få pyskbryt som gör en mörkrädd för framtiden. Och så finns det en sak som slår listan av underbara saker, hans kärlek till hans Huga som han själv säger. Hur han lyser upp när han får se Hugo eller när det kommer fram folk som gratulerar oss och han får presentera sin lillebror. Helt enkelt han är en liten person full av kärlek som inte kan annat än älskas.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Du har verkligen helt rätt i att han är hur söt som helst. Vi får ta å ses snart igen. Då ska jag fan pussa honom, om jag får.

2010-07-18 @ 22:35:43
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: LeeLoo

vilka fina bilder! Och härlig läsning. Kram

2010-07-19 @ 13:19:26
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback