-

Dagens kvinna och perfekta killar.

2010-07-27 @ 17:30:15
Idag var vi på BVC för att reka läget med Hugo som nu har en stadig matchvikt på hela 5310 gram och 57,5 cm!! Så tror fan att jag blir trött i armarna när jag ammar honom. Men detta betyder att han är helt perfekt och precis som han ska. Vi passade på att mäta och väga Max också men bara för kul skull och han drog 87 cm och vägde 13,5 kg, så även han är perfekt och precis som han ska.
  På vägen från BVC mötte jag en kvinna som gick på samma gravidvattengympa som jag och hon har gjort något som verkligen imponerade på mig, hon har på egen maskin fött fram två fina flickor under samma förlossning, tvillingar alltså. Vilken jävla prestation!! Bra jobbat Erika!!

Nu väntar kalas för Johans kusin Erik.

Kommentarer
Postat av: Catti

Växer så det knakar lille Hugo.

2010-07-27 @ 18:43:48
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oh, shit! Emma väger ju lika mycket som Max!!! :O

2010-07-29 @ 14:18:25
URL: http://sundkvist.blogsite.org/
Postat av: Erika

Fick höra om omnämnanadet i din blogg! Tack!



Du har också två skatter, och har gått igenom mycket med rygg och annat för att få dem så även du ska ha en klapp på axeln! Vi kan vi!

2010-07-31 @ 13:00:31
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback