-

Äntligen godkända!

2010-07-16 @ 14:02:44
Idag var det dags för tredje försöket att få Hugo att fixa hörseltestet. Men idag fick vi göra det på Öronmottagningen. Så efter en natt utan sömn då Hugo inte var riktigt nöjd så drog vi oss upp halv åtta och packade oss in till stan, Max och Johan fick hoppa av hemma så fortsatte Hugo och jag färden mot sjukhuset. Testet tog över en timme i olika ställningar och förbannat massor med tålamod, men till slut så lyckades vi. Så det var bara skönt, både att grabben hör som han ska samt att vi inte behöver göra fler tester.

Jag har inget internet när vi är i Tofta så det är därför som  jag inte uppdaterar som jag brukar, men jag kommer tillbaka, var så säker! :-)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback