-

Världens bästa sambo.

2010-01-06 @ 21:17:39
Utan tvekan skulle jag placera Johan på den platsen. För det första så sen den dagen vi blev tillsammans så har jag aldrig tvekat på hans kärlek till mig, jag känner mig trygg i honom och vi kan verkligen prata om allt. Han är en underbar pappa till Max och ser verkligen till så att jag inte gör något dumt nu när kakan knasar, att han ska bli en fantastisk tvåbarnpappa tvivlar jag inte en enda sekund om. Vi vill planera så mycket tid vi kan tillsammans och vi fungerar som bäst när vi hittar på saker som utflykter, fixa hemma, resor eller bara tar oss iväg på en promenad. Trots att det ofta känns som att vi lever på luft (ekonomiskt) så kan Johan verkligen trolla med knäna, är det något vi verkligen vill göra så fixar och trixar han så att vi lyckas med våra mål. Visst måste man hålla sig på mattan när en har varit föräldraledig i ett och ett halvt år och den andra pluggar, så mycket har vi att tacka den billiga bostadskostnaden som vi haft hela tiden.
   Men nu till varför jag är så tokigt glad för att han är just den han är för igår när Max skulle sova middag passade jag på att lägga mig en stund jag med, när jag vaknade fanns det ett platt paket vid min sida. Och tog med mig det upp och då hade han fixat smarrigt fika och jag fick öppna mitt paket. Det var en bok om hur man tar fina bilder, jag blev jätteglad för då skulle jag kunna läsa på om hur man tar lite fina bilder lagom tills vi har råd med en systemkamera. MEN då kom han med ett stort paket som gav mig blandade känslor, då jag direkt hoppades av hela mitt hjärta att det skulle va en systemkamera men kom genast att tänka på en vän som berättade att hon en jul fått ett liknande paket och tänkte samma sak men så visade det sig vara ett par kängor och hon blev så besviken. Denna story känner Johan till, så där satt jag och tänkte att jag skulle få ett par nya kängor men det var inga kängor, det var min efterlängtade systemkamera!!!! Jag blev så himla glad! Den är toppen och tar underbara bilder, så jag lovar att denna blogg kommer få ett nytt utseende. För nu ska jag ut och fånga livet i sin bästa vinkel, min vinkel. Hahahaha!
 
Här har ni mästerverket:



Kommentarer
Postat av: Johanna

http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Livsstilsfragor/Alkohol/



http://www.netdoktor.se/graviditet/?_PageId=967



Här står det ganska klart att alkohol påverkar tidigare i graviditeten... även om du pratar om gul hormonbubblan som ger näring redan i början så hade min moderkaka redan börjat ta över på ul i v7... så det är nog olika., jag tar iaf inte risken..

2010-01-06 @ 23:47:06
URL: http://johannajossans.blogg.se/
Postat av: nina

HAHAHAH TÄNK om det varit ett par kängor. Hade det kunnat bli mer opassande. Just nu också. Va FIN han är Johan som fixade fika å paket. Jag tror du verkligen ha lyckats hitta ett strå i halmstacken där. Och han är också lyckligt lottad som har dej. Hoppas ni är tillsammans för alltid. Det tror jag på.



Kram

2010-01-07 @ 07:46:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Vilken sambo du ha. Jag bara ryser av lycka för din skull. Ska bli kul att se bilderna du tar.

kramrkam

2010-01-07 @ 08:57:08
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback