-

överkörd igelkott

2010-01-22 @ 09:17:19
där har ni en beskrivning på hur jag mår idag......

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch låter inget vidare.

*Skickar massa kramar till dig.

2010-01-22 @ 09:47:36
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Taggarna är inte utåt på en överkörd igelkott, får jag anta så då är du ju snäll och på bra humör iaf =P

Imorgon är du var,t välkommen förbi hos Carola då jag och barnen skall spendera större delen av dagen där, inklusive försöka få Julie att sova =D

Carolas scones är verkligen att dö för så KOM!!



KRAMAR!

2010-01-22 @ 13:51:02
Postat av: petra

En överkörd igelkott accepterar jag inte :) Jag tänker positivt för din del också. Kanske kan drömma dig bort på ett spa liggandes och få ansiktmask och massage på något varmt ställe :) Hade kunnat bistå lite massage om jag var hemma. hoppas det blir bättre. kram

2010-01-23 @ 14:49:53
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback