-

Ons 27 jan.

2010-01-27 @ 10:54:43

Timmarna går och vissa är bättre än andra. Dumt att det ska göra så förbannat ont såfort man rör på sig. Fortsätter det så är det nog läge att kolla upp det snart. Jag fattar inte VAD det är som gör så ont.
Så här ligger jag nu med datorn framför mig och tråkar sönder mig totalt. Men det är iaf bättre att vara hemma i sin egen säng än på sjukan....

Så nu har jag all tid i världen på mig att ventilera mina tankar och åsikter. Till en början så kan jag dela med mig om hur stolt jag är över min fina sambo. Johan är en riktig fena på att fixa med papper och bolag hit och försäkringar dit nu med flytten. Han är vaken och tar verkligen tag i saker, något som kanske inte är min starkaste sida. Dessutom ska han ta Max om nätterna nu så att jag får sova ifred utan en lilleman som pillar i sömnen på mig timmar ut och timmar in så att jag inte kan sova. Det ser jag sååå fram emot!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback