-

En hemlig trerätters.

2010-01-21 @ 20:45:35

Hela helgen som var hade Johan planerat en trerätters åt oss, jag fick inte titta i kylen så jag kan lova att jag var bra nyfiken. Vi hade bestämt att vi skulle äta bara vi två, så jag nattade Max och det gick som på räls, sen var det bara att hugga in av en helt makalös middag i lugnets tecken och med massor av skratt, något vi var i största behov av. Annars har vi en snittid på fyra minuter från att vi satt oss vid bordet tills vi kastat i oss maten och beslutat att det är bäst att duka av innan vi får dåre på att Max klättrar på hela köket.


Fylld hummer, godaste förrätten jag någonsin ätit!


Varmrätten bestod av fläskfilé med salami och soltorkade tomater, potatis och en god god sås.


Efterrätten var en äppel och kanel glaserad bakelse på smördeg, GOTT!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, det var inte dåligt!!! Ser supergott ut, har du nått tips på hur man får en annans sambo att göra nått sånt gott nån dag?! ;)

2010-01-21 @ 22:32:46
URL: http://lav0lina.blogg.se/
Postat av: Nina

PLING PLING PLING

Det var Johan som slog i taket i pluspoängstabellen.

Uj uj uj

Hittar just inga fler ord. SÅ impad är jag.

2010-01-21 @ 23:11:06
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Åhh vad smarigt och mysigt.

Känner igen de där snabba måltiderna, där njutning av maten hinns med.

2010-01-22 @ 09:41:44
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback