-

Tankar om att ha två morgonpigga skitungar.

2010-02-21 @ 12:15:24

Kvällen igår blev inte alls som vi tänkt oss. Varför orkar jag inte ens ta upp här och nu...... Kommer nog senare, men jag kan lova att den ork som jag skrapat ihop under dagen rann ur mig totalt och jag fick veta vilken vidrig människa jag är. Jag har funderat på om jag verkligen är precis sådär vidrig som personen talade om att jag är eller om jag ska resnonera som Mia Törnblom som så klokt säger att det finns massor av människor som suger dålig energi av en och dom behöver man inte utan man ska bara umgås med dom som ger en god energi och som lyfter en som männsika....

Natten blev inte den bästa heller, Max hade ont efter sprutan och låg i sin säng och sa då och då "aj... aj... aj....", stackarn. Så jag gissar på att han och jag sov lika dåligt, för att när jag väl hade halvsomnat tyckte Mini att det var dags för lite gymnastik, vilket h*n hade ca en gång i timmen hela natten och morgonen. Och när jag låg där klockan halv sju på en söndagsmorgon med Max som snurrade på min arm och med Mini som gjorde kullerbyttor i mängder i magen så tänkte jag att "jaha, det är såhär mitt liv kommer bli, att få njuta av att den ena sover inte betyder att den andra sover samtidigt, så välkommen till ett liv vaken tills jag dör av utmattning". Men ändå så gick det bara några minuter så frågade jag Johan om vi inte skulle sätta upp fotot som vi tog hos fotografen på Max i vardagsrummet på en tavellist och låta en plats stå tom till Minis foto. Bara tanken på att ha korten på våran morgonpigga skitungar på väggen får mig varm och jag längtar mer och mer efter den dagen då Mini kommer anlända till oss.

För övrigt så kom det dära efterlängtade smset igår. Så himla roligt!!!


Kommentarer
Postat av: astrid

åååh.. har lee fått??? Vad blev det?

Kram kram

2010-02-21 @ 16:37:15
Postat av: Jenny med J och E

Ih, det där första stycket lät inte vidare trevligt, hoppas du kan skaka av dig och bli starkare av det!



På tisdag slutar jag 14 igen, alternativt att vi ses imorgon och fikar/käkar för då slutar jag 17.30.

Ska nog messa dig lite nu.



KRAM!

2010-02-21 @ 19:56:33
Postat av: Anonym

Eller så funderar man över om det är något man kan ta till sig och bli en bättre människa? Ingen är fullkomlig!

2010-02-21 @ 23:49:51
Postat av: Jenny

..fast ingen människa har någonsin rätt att förändra en annan människa. Det ligger helt hos varje individ att bestämma vem man är.



Och jo, det finna många fullkomliga människor.



Negativa sidor man ser hos andra speglar de egna egenskaperna.

2010-02-22 @ 07:04:37
Postat av: Anonym

Helt rätt Jenny, ingen kan förändra någon annan.. Något vi alla borde tänka på!

Alla har vi negativa sidor o positiva, kör hårt själv för att försöka att bara se de positiva och dessutom kan vi alla ha dåliga dagar..

Ha det gott alla!!!

2010-02-22 @ 11:55:31
Postat av: clara

Stå för era åsikter och skiv vem ni är eller behåll dom för er själva!!

2010-02-22 @ 12:05:55
Postat av: julia

Eller så kan man välja vilka kommentarer man vill publicera helt enkelt...finns en inställning som jag är säker på att du känner till.

ALT. så bloggar man inte om sånt man inte kan ta kritik från andra om. Mest vettigt i mina öron.

2010-02-22 @ 12:41:06
Postat av: Anonym

Nu har du gått för långt! DU sårar folk!

2010-02-22 @ 16:22:25
Postat av: Jenny

Till dig som skrev sista kommentaren;



Det Clara skriver om är en sann upplevelse och hon hänger inte ut någon människa. Hon skriver om sina känslor, vilket bloggar ibland går ut på.

Tar man åt sig av detta och känner sig utpekad är det förmodligen något man känner sig skyldig för....



Man skriver helt enkelt inte som Du gör för DET är att hänga ut och DET är kränkande.



2010-02-22 @ 21:50:41
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då måste jag klarggöra att jag är den utpekade och jag har inte skrivit det inlägg Jenny syftar på.

2010-02-23 @ 15:14:32
Postat av: Jenny

Det spelar ingen roll vem som skrivit och vem som är utpekad, man skriver bara inte som den som skrev sista inlägget skrev.



Hoppas Ni Alla kan gå vidare som lyckliga och starkare människor.



2010-02-23 @ 16:13:21
Postat av: Anonym

Jenny, bra att du styr upp vad folk får och inte får säga. En bloggkommentar-polis är helt rätt och riktigt i detta fallet!



2010-02-23 @ 16:26:57
Postat av: Jenny

Bra, vi lämnar det så om det känns bättre för Dig.



Förlåt för att vi stal Ditt inlägg såhär Clara.

Mitt enda syfte var att få Dig att må bättre för det är aldrig bra att känna sig vidrig men det vet jag ju nu att Du heller inte gör.



Kram på er!

2010-02-23 @ 19:54:29
Postat av: Anonym

Jenny: vi är inte samma person som kommenterar som du tror... men det spelar ingen roll!

2010-02-23 @ 20:13:35
Postat av: Anonym

men vad är detta för sandlåda!

som sagt, det är fler än en person som har kommenterat.

2010-02-25 @ 18:38:05
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback