-

Ser bra ut!

2010-02-12 @ 11:36:44

Eller om ett tag igen så kommer med största sannolikhet min syn var bra igen. Idag var det dags för att plågas med flera tester och så det där hemska blå ljuset igen. Och idag fixade jag det, efter dryga 100 försök så gjorde jag det, denna gången fick jag hålla mig från tårar för att jag var så stolt över mig själv.
Själva syntestet var ännu si och så men lite bättre och det var som dom trodde redan förra gången att jag fått en jäklar till vidrig virusinflamation bak i ögonen och det var skönt att höra så att jag slipper köpa nya brillor nu, med tanke på flytt och alla andra utgifter som tillkom......

Ikväll ska vi fira helg på samma sätt som alla andra barnfamiljer, vi ska äta tacos! Och som jag längtar!! Dessutom är det Johans trick att få i mig grönsaker, något jag tappat totalt sen jag blev gravid men i tacos går det fint. Och som om det inte vore nog med hur uppskattat tacos är i våran familj så älskar Max det skitamycket och det är bra för vi går nu in på tredje dagen då han inte vill äta, inte ens vällingen gick ner igår, så som tur var tog han den imorse, får se om han vill ha någon lunch när han vaknar, stackarn. Så om jag ska säga det själv så är det mest bara skit med oss. Jag ser inte ett smack på nära håll pga dropparna jag fick på sjukan, Max äter inte och är allmänt slö och Johan har må också lite skit, men det tror jag mest är en oro än något smittbart.... Det brukar te sig så på han då...

Kolla in dessa ögon!! Det är inte klokt så knarkad man ser ut! Det är pga dropparna...


Kommentarer
Postat av: LeeLoo

men herrugud vilka ögon! krya på er familjen!

2010-02-13 @ 21:45:25
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback