-

Så himla spännande!!

2010-02-10 @ 12:03:32
Nu precis, närsom så ske Lee bli mamma igen och det är ju bara för spännande! Wilhelm ska bli storebror och för er som inte vet det så är Max och Wilhelm lika gamla, Lee och jag tillhör samma gäng som umgicks massor när vi väntade grabbarna.
   Eftersom vi gått på babysim tillsammans så är det en av få mammor med barn som jag träffat en gång i veckan och därmed har vi följt magen och nog för att den är stor nu så är det inget mot den gången jag sist träffade Lee innan Wilhelm tittade ut. Lee är för övrigt en av dessa kvinnor som får en såndär riktigt fin mage som man blir glad av att se på, men vem vet hon kanske jobbar i detta nu på att klämma bort den.

STORT LYCKA TILL LEE OCH HELA FAMILJEN FRÅN  VÅRAN FAMILJ!

Kommentarer
Postat av: malena

Hej där jo visst är det spännande men ingen bebis igår för henne vad jag vet då vi var på myllan på fm.

Hoppas allt är bra med dig max och magen!!

2010-02-11 @ 19:44:05
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback