-

Mår som jag förtjänar.

2010-02-22 @ 09:28:37
  • Jag har för första gången på länge sovit en hel natt och jag sov GOTT!! Så himla skönt, Max sov som en stock och vi likaså.
  • Lämningen av Max på dagis gick outstanding! Skönt med tanke på att det varit helg och att vi hade så kul här hemma innan med disco och brakfrukost, vilket inte är det vanligaste när det gäller Max.
  • Jag har ont i ryggen som faaaan, men det var inte mycket annat att räkna med eftersom vi var på kalas hos mamma som fyllde hela 49 år igår. Så idag blir det verkligen lugna gatan under hela dagen.
  • Ikväll ska jag gå en snabb sväng på stan med älskade Jenny och sen äta någonstans. SOM jag längtar efter att träffa henne igen och speciellt utan barn. Något vi är ovana vid, det är ju faktiskt dom som fört oss samman.
  • Jag är gladare än på länge, insett vilka det är som betyder något för mig och därmed vet jag vem jag ska lägga min energi på och i sin tur så mår jag mycket bättre. Människor som bara mår dåligt själva och därför ser till att andra ska göra det med kan jag leva utan.
  • Sammandragningarna är återkommande titt som tätt, ibland gör dom ont och ibland inte. Antar att jag kommer ha det så nu resten av tiden.

 


Kommentarer
Postat av: Catti

Skönt med en kväll utan barn bara du och Jenny. Har du tid för lunch ngn dag?

kramkram

2010-02-22 @ 19:16:30
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny med Julie och Elis

TACK för de underbara orden i bloggen och TACK för en underbar middag på tu man hand =D

Du är en fantastisk människa och du lyckas alltid få mig att flyga på rosa moln från våra "dejter"



Johan är med på en middag och vi måste göra det snart!

2010-02-22 @ 21:35:53
URL: http://jennyls.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback