-

♥ Alla tiders onsdag ♥

2010-02-10 @ 20:34:51
Idag har jag haft en bra dag, eller snarare jag bestämde mig när jag vaknade att idag skiter jag i dåliga ryggar, kassa ögon, kakor som sitter fel mm... Och bättre blev det, Johan hade hemmastudier vilket innebar att Max fick vara hemma idag från dagis, lite lyx i vardagen även för honom. Medan Johan gjorde sitt så lekte jag och Max i hans fina rum, där trivs vi båda två. Han bjuder på kaffe med luftkaka och allt smakar utmärkt, vi läser böcker som vi lånat på biblan, vi pussas, kramas, busar och bara njuter av varandras närvaro, så skönt när det är ömsesidigt. Efter lunchen tog vi (nu är vi hela familjen) en modig promenad in till stan för att testa min kropp lite och få snö i ögonen. Vi hade trevligt och vi fick verkligen massor gjort, bla så köpte vi en flaska laktolos till Max som är i stort behov av det just nu... Say no more.... Väl hemma igen var det dags för middag och Max dissade maten totalt och ville bara äta knäckemacka istället för laxen, potatisen och den smarriga såsen.
På kvällen har vi fixat i lägenheten, hängt och satt upp lampor mm. Och nu ska jag njuta av hemmets finaste pryl, min superfina cupcake som jag fick av mamma i julklapp, det fina med den är att man kan gömma godis i den som jag är väl värd ikväll. Imorgon räknar jag med att vara totalt sängliggandes efter denna alla tiders onsdag, men det får det vara värt.





Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va den är fin.

2010-02-10 @ 21:48:28
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback