-

rikast i världen.

2010-12-17 @ 09:27:26

Idag står det i tidningen att det har beställts en "helt vanlig" bil till ö värd två miljoner. TVÅ MILJONER! Det ju en skaplig villa i stan! Då undrar man ju lite vad denna bil kan göra som motsvarar ca 13 normala nya bilar kostar?
Tänk att äga en sån bil, då skulle man ju bara våga använda den under sommaren i solsken och så hade man blivit paranoid över att något skulle hända bilen. Dock gissar jag på att ägaren till denna bil är killen som vann över 100 mille på lotto och då kanske man inte är lika orolig.
MEN mitt bland alla tankar om att det finns dom som torkar sig där bak med tusenlappar och en annan hurrar varje gång man hittar en gammal bortglömd tjuga i ett par byxor man inte använt på länge så känner jag mig ändå som rikast på jorden när man ser hur småkillarna leker med varandra. Det slår alla prylar i världen.

Så nog är det jobbigt många gånger att ha två små barn samtidigt så är jag så himla glad över att vi skaffade Hugo när vi ville, det har snart gått ett halvt år som stor familj och vi blir bara lyckligare för var dag som går.
Och som grädde på moset ska vi vara lediga tillsammans massor och även om vi går upp sju varenda morgon så spela det ingen roll för vi är tillsammans och då känner vi oss som den rikaste på jorden.



Finaste nissarna!


Kommentarer
Postat av: Lee

åh så fina bilder på finaste killarna era! Fint inlägg!

2010-12-17 @ 09:45:06
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Sarah

Helt otroligt vilka söta "nissar" du har! De är verkligen underbara. Jag läser din blogg dagligen o skrattar nästan varje gång. Ni verkar vara en sådan där helylle familj o du verkar orka precis vad som helst!

2010-12-17 @ 16:20:49
URL: http://posedesign.blogspot.com
Postat av: Sarah

Nämen, vilka söta nissar :)

2010-12-17 @ 16:46:16
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Farfar

Helt Ap söta, brås på farfar...

2010-12-17 @ 18:02:43
Postat av: Nina

Men Gudrun så söta.

2010-12-18 @ 00:13:28
URL: http://Ninaruthstrom.se
Postat av: niklas

Dom bras val anda pa sin farbror ? Saknar mina sma homies!

2010-12-22 @ 12:12:58
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback