-

Stackars lilla Hugo.

2010-12-01 @ 12:42:10
Idag var det dags för oss att besöka öron näsa halsmottagningen med våran lilla Hugo. Det var bestämt sedan tidigare att Johan skulle ta ledigt och följa med eftersom jag har hemska minnen därifrån med Max när han var en überliten skrutt och det sa jag att jag aldrig någonsin ville vara med om igen. Så Johan fick så snällt följa med och som sagt det var tur för läkaren gick ner med en slang genom näsan på honom för att titta lite längre ner, något som ogillades starkt av älskade lilla Hugo som storgrät med ångest i rösten. Själv satt jag på en stol brevid med tårarna i ögonen och ville inget annat än kasta mig fram och skrika åt läkaren att "hör du inte att han lider?!". Där är det tur att Johan är starkare och fixar sånt så bra. Läkaren kollade även lite annat och det enda som kunde konstateras var att luftstrupen såg ut som en hästsko och att det kommer NOG fixa till sig med tiden. Men allt detta innebär att idag är jag hönsmamma2000 och får ont i hjärtat bara jag får ledsena ögon mot mig så idag ska det fjäskas till tusen!

Kommentarer
Postat av: Catti

Förstår att du tog med Johan. stackars Hugo

2010-12-01 @ 15:52:53
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch å fyyy va otrevligt. Men nu vet ni iaf, dey var ju skönt.

Kram

2010-12-01 @ 16:03:48
URL: http://ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback