-

Och hur tänkte dom här???

2010-12-09 @ 12:21:08


(skulle ha varit inlagt igår morse men tydligen funkade det inte.... men det funkar lika bra idag... tyvärr)

Ja vad säger man, man sätter iaf filen i halsen vid frukosten kan jag lova. Varför i all världens frid har dom inga kläder på dig??? Jag är inte sugen på hårig bringa till frukosten i min lokala tidning! Och sen texten där till.... Suck... Ska dom ha "fredagsmys" med gotlands lucia?? Ja mycket har man hört men att annonsera om det känns väl lite si och så måste jag säga. En tanke jag har är om vi kan ha nakna killar i tidningen kan väl lika gärna Visby Ladies (öns dambasketlag) också stå nakna och tala om att dom ska ha match i helgen, men då skulle det bli ett himla hallihallå om sexobjekt och fan och hans moster men killar går då bra att fläka ut hur som helst! Jag säger då vänligt men bestämt NEJ TACK till nakna kroppar i tidningen, dom passar sig mycket bättre i simhallen för där får man räkna med att se lite hud.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback