-

Och hur blev det med den nya tapeten?

2010-12-07 @ 13:43:56
Det blev BRA, iaf om du frågar mig. Vi fick upp den i lördags under tiden om killarna sov middag, eller vi och vi...... Jag ville VERKLIGEN vara med och sätta upp skapelsen eftersom jag aldrig tidigare tapetserat och tyckte att detta lät som en lagom stor utmaning. Dock var det tur att jag inte gjorde som min första tanke var...... Att överraska Johan med att hänga dom själv en dag när jag "bara" hade Hugo att ta hand om och som sagt...... Det var nog tur att jag inte stannade kvar vid den tanken, för när första biten satt mot väggen och tapeten skulle strykas (heter det så???) så ropade jag, "åh det där syns att det är SÅNT som jag är skitabra på, jag vill"..... Det tog mig fem sekunder att få ett jätteväck mitt över hela skiten, sen tyckte både jag och Johan att det räckte gott för mig att hålla ut tapeten och bara hjälpa Johan med det han behövde. Jag är nog inte skapt för att hänga tapeter tror jag... Men fint blev det och jag fick min beskörda del av Timell då jag satte ihop min livs första möbel helt på egen hand (!), det lilla vita bordet som ni ser på bilderna. Men det står bara där för tillfället för sen ska den bytas ut mot en skänk.


 På bilderna syns också en av våra sex nya dörrar som vi
köpte nyligen och har gjort ett kanonlyft för lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Catti

Mycket snyggt!!

2010-12-07 @ 16:21:24
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

WOW! Va läckert!

2010-12-07 @ 17:03:55
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Erica ahlgren

Snyggt... vart köpte ni dörrarna och vad kostade dem? Kram

2010-12-07 @ 19:48:57
Postat av: Jenny

FINT! Åh, det kliar i mina fingrar!

2010-12-07 @ 20:34:55
Postat av: clara *författaren*

dörrarna kommer faktisk från Byggmax priset minns jag inte riktigt. :)

2010-12-07 @ 20:45:21
Postat av: LeeLoo

jätte fint clara fixar tjejen (m. familj)! Impad!

2010-12-07 @ 22:10:38
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefina tapeter!

2010-12-09 @ 21:58:57
URL: http://hermamma.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tjusigt!!!



Nu ångrar jag nästan att vi köpte vanliga släta dörrar istället för spegeldörrar förra året. De är fina.

MEN de släta är lättare att rengöra. Vi drabbades lite av latmask när vi stod i affären och velade.

2010-12-11 @ 16:14:28
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback