-

Ni måste se denna julfilm, det bara är så!

2010-12-09 @ 11:41:04
Härom kvällen hyrde vi A christmas carol och tråkigt nog sa förkylningen att jag skulle somna halv nio så jag såg bara början, dock så fick jag se resten dagen efter och oj oj oj, jag säger bara Disney is the shit! Jag är inte stormförtjust i sagt men denna är ju bara så bra, både i historian och i animeringen. Det roliga är att Max har denna film i en snällare variant av Disney med Musse så det känndes lite som att gå och se Titanic, man vet att båten kommer sjunka och att dom flesta dör, eller att se Utvandrarna eftersom varenda svensk kan dom böckerna, men ändå så var den spännande och fullknycklad med stora tankar. Så den rekommenderar jag ALLA vuxna och ungdomar att se (nu speciellt till jul!).

Och missa inte borttagna scener, där får man se hur dom filmen såg ut innan den fick sin rätta bild och det var coolt måste jag säga, Jim Carry gör sin roll fantastiskt bra.



Så även om ni är bokade upp över öronen nu innan jul så ta er tid för denna film antingen innan jul eller ta en paus i mellandagarna och koppla av till detta mästerverk!

Jag ger den 5/5

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback