-

När man trodde att den sista snytingen var utdelad.....

2010-12-20 @ 21:49:07
Så visade det sig att den värsta bitchslapen ännu återstod..... Så trots att dagen har bestått att tre olika läkarbesök för först Max som skulle på återbesök efter sin öroninflamation, han fick inte fullt godkänt så vi ska på ännu ett nytt återbesök i januari. Jag för min del skulle möta en läkare strax efter Max för att få en remiss till en dietist så jag kan få ordning på fetteriet. Klockan kvart över ett var det Hugos tur för halvårskontroll på BVC och gissa om han gjorde succé? Han är skapad för planeten tellus kan jag lova! Och slutligen var det dags för möte på Max dagis för att reda ut lite. Trots detta schema har flera riktigt tunga nyheter slagit mig idag. Och vi snackar RIKTIGT skittunga, så pass att jag inte klarar av att dela med mig av dom här inför hela världen. Så just nu önskar jag mig bara en klapp på axeln och en röst som säger att allt kommer gå bra.....

Kommentarer
Postat av: malena

hu detta lät mindre kul!! kramar i en hel hög till dig och familjen

2010-12-20 @ 23:01:01
Postat av: Sarah

Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra! Kram!

2010-12-21 @ 00:18:07
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Carola

Kraaaammmm vännen!!

2010-12-21 @ 06:46:31
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag säger som pingvinerna i Madagaskar "vi löser detta med spott i näven och gryyymt mycket silvertejp" (När planet störtat i afrika och bara består av ett golv och de fortfarande ska flyga vidare)

Hoppas ni har en massa spott och snygg silvertejp, det kan få symbolisera att det löser sig för er också. Jag tänker på er och saknar er och tackar SÅ mycket för det underbara julkortet!

2010-12-21 @ 07:20:16
Postat av: clara *författaren*

TACK va söta ni är, det behöver jag.

2010-12-21 @ 09:18:19
Postat av: Catti

Skickar massa kramar till dig

2010-12-21 @ 13:25:40
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback