-

Maxtid

2010-12-10 @ 13:25:49
Idag står det Maxtid så schemat vilket kan betyda lite olika saker från gång till gång men idag blir det något som Max verkligen har längtat efter. Han ska för första gången få bada på solbergabadet med johan och kanske med mig om Hugo behagar sova då men det vet man aldrig. Det är så kul nu när Max kan se fram emot saker och acceptera att det går bra att vänta som kalendern som han sköter kanonbra, eller att man säger att godis får man bara på lördagar eller att tomten kommer först på julafton och att det är länge dit. Det är kul nästan jämt att se honom utvecklas, dock är det inte lika kul när han pillar ut snorkråkor och sätter dom på fönstret. Jäkla hyss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kråkor på fönstret? Det tyckte jag var kul ;)

Hellre där än i munnen som många ungar verkar göra. Fast bara jag slipper städa sen :)

2010-12-11 @ 16:09:30
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Niklas

Farbrors stjarna!! :D

2010-12-14 @ 06:45:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback