-

Lite bra är jag faktiskt!

2010-12-16 @ 13:20:54
För några dagar sen fick jag reda på att jag kommit in på Sjuksköterskeprogrammet!! I Kalmar...... Så jag tackar nej denna termin och hoppas nu med hela mitt hjärta att jag ska komma in på distansutbildningen här på ön via KI. Så SNÄLLA håll era tummar med mig, jag vill så himla gärna komma in här!! Annars är det inte mycket annat än att ta vårat pick och pack nästa höst och plugga i Kalmar då.... MEN jag är stolt över att jag faktiskt tagit mig in på FÖRSTA urgallringen där!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättekul!

Jag håller tummarna!

2010-12-16 @ 19:03:11
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Tove

Bra jobbat! Håller tummarna för distansen.

2010-12-16 @ 22:47:54
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är Alltid bra Clara och jag hoppas vi kan finna tid att träffas snart!!

2010-12-17 @ 07:09:47
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback