-

Längtar och väntar.

2010-12-08 @ 12:25:06
Nu står post-tomten på sin plats och jag och Max väntar och längtar efter att julkorten ska ramla in, men ännu har inga dykt upp. Undrar vem som är mest otålig, Max eller jag?? Jag verkligen älskar julkort, finns ju så himla många fina och fula för den delen och oavsett så blir jag så barnsligt glad när jag inser att någon har tänkt på mig/oss! Här är listan på folk vi ska skicka till oändligt lång känns det som och jag hoppas att årets julbild kommer uppskattas. :)



Väntar och väntar och väntar.......


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj,, fylls den så fort? Vi hade en sådan modell för 10 år sen,, såg lite anorlunda ut då och minns ej hur mycket plasten gick åt. Tröttnar man får vi byta till en annan vanlig hink med lock. Hade ju ej tänkt köpa denna hinken,, men,, gratis och när 3-pack påsar var nersatt så tänkte vi testa :-)

2010-12-08 @ 14:03:37
URL: http://stripes.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Skrattar,, vi får se om hinken lever kvar sen :-)

25/12 enl UL,, är ju det man ska gå på. Men enl ägglossningen och första bm besöket,, 17/12. Vi vill ha lucia unge,, så hoppas hoppas hon ska kika ut,, typ NU,, :-)

2010-12-08 @ 16:07:50
URL: http://stripes.bloggplatsen.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback