-

Känsliga läsare varnas till tusen!

2010-12-12 @ 21:01:56
Nu råkar det va så att jag har varit förkyld i en evighet och snoreriet vill bara inte ge sig, det växlar mellan grönt, gult, fult och allmänt äckligt bara. Jag snyter mig minst 100 gånger varje dag och det är ett under att jag inte fått näsblod ännu, men det kommer nog snart det med...
Och så imorse..... Vi satt vid frukosten och jag var tvungen att spontannysa så jag drog upp armen och nös i armväcket för att lite diskret lägga en nysning där, men så vidare diskret blev det inte för halva hjärnan kom ut och jag ber Johan att hämta papper och vad kommer han med då, jo kameran och tar några vänliga bilder.....


alltså det är nog den äckligaste bilden som finns på mig, fy faaan!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

HAHA.



Jadu är dina vaccinerade? Eller Max?

När jag vaccinerade så va de ju de dom ordinerade eftersom dom sa de ej fanns biverkningar o svininfluemsan kunde irprincip döda henne .. Gah va arg ja blir

2010-12-12 @ 21:25:50
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahahaha jag döööör!! Äckelpäckel!

=D



Du får en KRAM ändå bara för att du är så underbar som lägger upp en sån bild!

2010-12-12 @ 22:05:18
Postat av: Stina

Hahhaha! Tack för att du delar med dig! Du vet väl om att du ofta gör min dag så mycket bättre genom det du skriver och visar i bild :-)



KRAM Stina

2010-12-12 @ 22:16:18
URL: http://fladdor.se
Postat av: Sarah

Haha!

Jag älskar att du publicerade bilden. Man ska våga bjuda lite mer på sig själv. Det blir så himla mycket roligare då. hahahaaaaaa....

2010-12-12 @ 22:24:06
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: chris

äckligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-14 @ 15:51:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback