-

Kan inte sova.

2010-12-18 @ 03:39:00
Det är bara för mycket som händer i livet just nu och det sätta sine spår i kruppen kan jag lova. Så här ligger jag nu och vrider och vänder på mig. Dessutom ligger Max på tvären mellan oss trots att jag försökt flytta på honom halva natten. Medan Hugo åt nattmålet låg han och sparkade mig i ryggen hela tiden. Det är då jag får en stark känsla av att vilja testa på wresling för att enkelt tala om vad jag tycker om att bli sparkad i ryggen. Jaha, nu fick jag näsblod också, den här natten blir bara bättre och bättre....

Kommentarer
Postat av: Jenny

VARFÖR ska ungarna ligga PÅ TVÄREN?? Det gjorde Julie inatt hos oss också. helt plötsligt; "Åh, jag har en stortå i näsan" Hoppas du kanske kan sova en snutt på dagen!

2010-12-18 @ 07:22:51
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback