-

Julmarknaden jag sent ska glömma.

2010-12-02 @ 13:10:34
ÄNTLIGEN har Max blivit så stor att han laddar tillsammans med oss inför julen och inte tala om hur han älskar sin kalender både den vi gjort och den han fått av min pappa. I söndags var vi SJÄLVKLART på julmarknaden i stan tillsammans med mina föräldrar, vädret var perfekt då det snöade lätt hela tiden så vi njöt i fulla drag. Och utan att tveka var höjdpunkten dansen runt granen tillsammans med massor av andra dansglada familjer. Vi hade så kul tillsammans. Därefter fick Max en smällkaramell av mig, något jag verkligen längtat efter att få köpa till honom och det blev succé! Så nu hänger den så fint i hans rum.
Efter att vi samlat på oss massor av julkänsla åkte vi hem till mor och far och åt enligt tradition grötmiddag och det var lika gott som alltid.


Kommentarer
Postat av: Carola

Underbara bilder!

2010-12-02 @ 16:16:56
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Catti

Visst är det härligt med jul och barn.

2010-12-02 @ 16:20:51
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Va härligt, man kan se lyckan men ändå paniken i ögonen när han blir jagad av björnen =)

2010-12-02 @ 19:58:03
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mona Nilsson

Vilka härliga bilder!

Så söta de är, era barn!

Det är också roligt att få en skymt av Visby i vinterskrud!

Kram och hälsa.

Mona

2010-12-03 @ 10:58:20
Postat av: Anonym

Ja detta är inte förunnat alla ! bara speciellt utvalda.

2010-12-04 @ 17:53:19
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback