-

Julafton i ord och bild.

2010-12-29 @ 22:39:08
Vi började dagen med en härlig frukost tillsammans med Johans föräldrar, vi åt och åt och åt. Så himla gott och inte tala om hur trevligt vi hade! Men allt gott har sitt slut och vi gick över till paketöppning, Max blev överförtjust i alla sina paket och det var inte konstigt med tanke på allt fint han fick. Hugo för sin del tyckte att snöret var roligast. Jag för min del blev upp över öronen glad över mina paket.
   Efter att killarna fått sova middag en stund så bar det hem till mina föräldrar för att se Kalle och äta julmat och sen slutligen kom HAN som Max väntat på i veckor, Tomten var perfekt och Max gillade verkligen honom, Hugo brydde sig inte något speciellt. Sen öppnade vi alla paket i timmar. Än en gång blev både jag och killarna upp över öronen nöjda med allt fint vi fått. Vid halv tolv var vi hemma igen, trötta, glada och med en insikt att vi skulle behöva oss en herrgård för att få plats med alla nya saker. Sedan dess har Max lekt oavbrutet med sina nya saker och vill bara vara hemma, det blev verkligen en perfekt julafton för honom och det var det viktigaste.




Kommentarer
Postat av: Catti

vilken härlig julafton.

kramkram

2010-12-30 @ 12:55:51
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback