-

Idagens ord: JULSTRESS

2010-12-16 @ 07:51:37
Idag har jag småpanik, idag vi jag ha klart dom sista presenterna och ikväll ska allt slås in utom ett paket till Max som får vänta till den 23. Hihi! Jag måste ta mig förbi svärfar och fixa lite och så ska jag umgås med Nina och Ville en stund. Samt att idag börjar den stora jakten på granen, i år ska vi ha DEN granen som är granarnas gran! Så det lär nog ta ett tag innan vi kommer lyckas ta ett beslut om vilken det kommer bli.
Vi ska göra lite mera julgodis och skicka/dela ut alla julkort.

Anledningen till att jag vill göra allt klart så fort som det bara går är för att vi vill ha så mycket familjetid och julefrid när vi väl är tillsammans sen och då vill vi inte springa på stan.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback