-

En decemberdag av bästa slag.

2010-12-09 @ 19:32:29

Idag har dagen gått i ett, som vanligt lämnades Max till dagis vid nio sen halkade jag och Hugo på knöliga trottoarer till Korpen där jag tränade medan Hugo sov i vagnen, sen var det dags att gå hem igen och även den gången som Bambi men hem kom vi. Hoppade i duschen, åt lite och umgicks med Hugo som är den kramgoaste jag vet just nu. När klockan var strax efter ett kom min mamma och så gick vi och hämtade Max tidigare från dagis och sen bar det av ut på dom halkiga gatorna igen in mot stan då jag fick peka och önska saker åt såväl mig själv som till killarna (alla tre) och vi hade helt fantastiskt mysigt! Det snöade lite lätt och efter halva vägen stannande vi på Skafferiet och fikade. Självklart blev det biskvi för min del! Och sen kollade vi vidare, det hela slutade med lite inhandling av mat till kvällen och det fick bli min favoriträtt nr ett, en färdliglagad skaldjurslasange så den delade jag och Max på eftersom Johan är på ölprovning med sina arbetskamrater, den stackaren. ;)
Och efter maten har jag och Max och Hugo vrålmysigt och nu är det dags för välling för Max del. Puh, jag behöver andas ut snart för på stegräknaren står det 19 343 steg!

Dagens tack går till Pernilla Thuresson som hjälpte mig med ersättningen till Hugo när han blev akuthungring utanför Solbergabadet. :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Vilken mysig dag, även om den var intensiv.



Vincent ska nu gå 9-14 så hoppas vi att det funkar. Jocke är ju hemma mycket nu så Vincent får massor av ensamtid utan att Emilia är med, men det hjälper tyvärr inte.

2010-12-10 @ 07:57:28
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback