-

Att vaska.

2010-08-16 @ 22:26:27
Nu visar det sig att mina läsare inte verkar ha riktigt koll på det där med vaskning, därmed säger även det att mina läsare är kloka människor som inte slänger sina pengar i sjön. För här kommer min benämning på vaskning:

Vaskning innebär att man ber servitören att hälla ut tex champange direkt i slasken utan att någon fått smaka av den. Detta fenomen uppstod när förbjudet av spruta champange på krogen kom till och om detta ska vara bättre vet i fan. Ni har kanske ni räknat ut vilken grupp i samhället det är som kommit på denna smarta idé, brats... Och självklart tog dom denna kanonidé med sig till andra ställen, bla Mc Donalds där man betalar för 10 hamburgare och slänger nio och behåller en. Så allt man kan skicka i vasken kan innefattas i denna sinnessjuka lek. För nog vore det betydligt bättre för allas delar om dom la sina pengar på fadderskap till fattiga barn i världen och istället tävla i hur många barn man kan ha, om man nu måste tävla. Men brats är inte kända för att va dom smartaste så man kanske ska beklaga istället för att skälla.
 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja just som fan, så var det ja.

HAHAHAH då var det ju kul!

2010-08-16 @ 22:47:51
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback