-

Oboy, vilket vackert väder!

2010-08-14 @ 15:52:37
Jag vet det är sinnessjukt men vi är hemma hos Johans föräldrar idag för att vinterfixa båtfan. Men nu har jag och Hugo smitit undan från sol och värme en stund vilket kan behövas för att inte smälta bort. Jag har dessutom börjat städa våran bil med det går i snigeltempo eftersom ligisten Max har myror i brallan mest hela tiden, så nu är det bra skönt att han kan hänga med sin farmor lite medan jag matar Hugo och har ena handen vid datorn.

Åh nu kom svärfar in och berätta att han fixat dricka på kylning samt snacks som vi ska ha sen när vi åker till kalkbrottet och badar av oss, MYCKET bra idé där!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback