-

Födelsedagskalas och en ny liten medlem i släkten.

2010-08-17 @ 23:04:18

Idag har vi firat min fina far som fyller hela 55 jordsnurrar, likväl fyller hans bror år idag (tvillingar) så ett grattis till honom med. Vi firade med att hela familjen åkte till Kanjanas thiresturang och åt buffé, skitagott! Och som vi åt, roligast var när pappa helt oväntat fick i sig en hel vitlök och mådde därefter. Sen blev det tårta hemma hos mamma och pappa samt paketöppning. Tidigare när jag frågade Max vad han ville ge sin "puppa" och han svarade direkt "nalla" (nalle) så det var bara att köpa en nalle från Max och gissa om han var glad när han så pappas glada min. *lycka*
Något som var mindre kul var Max rymningsförsök då han TRE gånger la benen på ryggen och sprang rätt ut från resturangen och ut på gatan.... Förbannade unge......

En annan trevlig nyhet är lilla Elli, min kusin Christian har fått sitt andra barn idag. Alla, verkligen ALLA hade gissat på att det skulle bli en liten flicka och mycket riktigt och hon är lik sin storebror kan jag lova. Det är så kul att Max och Hugo har släktingar i samma ålder trots att dom på fastlandet och vi inte ses så ofta, men nu längtar vi efter att få träffa lilla Elli och resten av familjen såklart!


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

GRATTIS till Clarapappan!

2010-08-18 @ 07:56:23
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback