-

Det finns inga dåliga väder.....

2010-08-25 @ 22:03:34


det finns bara trista människor som tror att man måste vara inne bara för att det regnar. Jag vill att mina ungar ska veta att man kan vara ute i alla väder och att det är KUL att va ute. För helt plötsligt blir allt annorlunda, sandlådan, gungorna ja allt. Idag hade jag och Max det riktigt kul ute, vi samlade vatten från pölarna och vi gjorde sandtårtor garnerade med vatten. Det var länge sen som vi hade så kul. Själv hade jag en regnjacka och mina fina gummistövlar men saknade regnbyxor, så nog blev jag dyngsur om benen men det var ju inte värre än att jag kunde byta byxor när vi kom in.
   Jag tror att barn som vuxna mår bra av att känna på alla väder som bjuds, man blir liksom gladare då. Så sluta gnäll över regnet och gör något kul av det istället!


Ikväll har vi slagit in paket i mängder för imorgon blir en mycket speciell liten kille två år.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Kan du inte ta med oss ut nåndag i dåligt väder. Jag behöver ju en rejäl spark i rumpan för att genomföra sånt därnt

2010-08-26 @ 07:03:24
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: clara *författaren*

Visst kan jag göra det!

2010-08-26 @ 08:08:47
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback