-

Värkar och ryggont.

2010-04-26 @ 20:19:42
Jag som tyckte att dan var så bra, hade Nina och Ville, Jenny och Maja här på besök på eftermiddagen. Och jag hade ont men inte i närheten av detta helvete! Fyyy faaaaaaaan! Värkar kommer och går och ryggen är bara skit trots alvedon. Så nu ger jag nog upp snart, men jag tror att jag försöker sova hemma inatt och om detta fortsätter så blir det en säng på bb med stora sprutan morfin i baken och tabletter mot värkarna, sen kanske även jag kan få sova gott utan att vakna HELA natten igenom. Och det känns som en trygghet att veta att det är bara att lyfta luren så väntar sängen där, för det har min läkare sagt, sålänge det inte redan är knökfullt med nyfödda bebisar och mammor och pappor, men då ska dom ringa mig när dom får en ledig säng. Men nu ska jag fortsätta värka mig och beklaga mig över min snordåliga rygg resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

..kan trösta med att säga att det faktiskt var underbart att ligga där nere trots saknaden och längtan efter familj och att bara vara ute. Man vet att de har koll och de servar och är ju bara skitgulliga.

2010-04-26 @ 22:16:45
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Jenni

Stackare, har du testat en varm vetekudde? Kanske kan lindra lite. Men gulligt av läkarna att ha en säng till dig om det skulle behövas :)

Tack för dina kommentarer.

Roligt att du känner både Sara och Nina och vi aldrig råkat stöta på varandra.

2010-04-26 @ 22:36:51
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Aj aj aj va tråkigt gumman.

Tack för idag

2010-04-26 @ 22:53:42
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Caroa

Hoppas du kunnat sova lite inatt oh att värkarna avtagit. Jag har en sån där liten elektrisk värmedyna som jag hade stor nytta av när värkarbetet satt igång här hemma. Du kan få låna den om du vill. Behändigt för då slipper man springa och värma vetekudden ;o)

2010-04-27 @ 06:36:32
Postat av: clara *författaren*

Ja Carola, det låter inte alls dumt! Va snäll du är! Känns som att allt som kan hjälpa är värt att testa.....

2010-04-27 @ 10:24:13
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback