-

Tuttar som meloner.

2010-04-11 @ 12:56:49

Igår skulle jag leta fram ett par gravidstrumpbyxor som jag hade väl gömda i en garderob bland andra amningskläder, då hittade jag några amningsbehåar som jag köpt på rean till nästa amningsperiod. Av någon anledning drog jag på mig den ena och jag hamnade i himmelriket. Mina vanliga bh är snudd på för små och tränger precis i varje vrå. Mina tio kilo som jag nu gått upp har satt sig ÖVERALLT!! Och inte minst tuttsen, för att vara jag så känner jag mig mer som Pamela Andersson än som plankan Clara och det har sina fina och mindre fina sidor. Fina, man räknas som mera kvinnlig. Mindre fina, jag inser att jag ändå inte är så kvinnlig så det spelar ingen roll om jag har stora tuttar eller inte och att mina kläder inte alltid passar i tuttar. Och vad än värre är så vet jag sen förra gången att detta är bara början.......

 
Jag och mina meloner i festklänningen som jag hade igår på Carolas födelsedagsfest.


Jag och mitt lilla monster som spelade Allan framför kameran.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, du är ju så fin!!

2010-04-11 @ 22:12:04
URL: http://sundkvist.blogsite.org/
Postat av: Sofie

Åh, du är ju så fin!

2010-04-11 @ 22:21:21
URL: http://sundkvist.blogsite.org/
Postat av: Sarah

Hej! Nu har jag lagt upp lite bilder från igår. Du får hojta om du vill att jag ska ta bort dem. Brukar inte publicera innan jag har frågat folk egentligen.

2010-04-11 @ 22:21:34
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback