-

Tala är silver.....

2010-04-19 @ 08:11:47
Och för första gången på flera år kan jag luta mig tillbaka på "tiga är guld", jag vaknade utan röst och Max tittade på mig med stora ögon sen skrattade han efter mina tafatta försök att kommunisera med honom, så det är tur i oturen att jag ska vara hemma i min ensamhet idag, probelmet är att jag har en hel lista med folk jag ska ringa och jag har lite svårt att tro att dom kommer förstå mina pipningar och väsningar.
Så när Lännakiosken öppnat, vilket jag inte har en susning om när ska jag dra mig bort och ladda med halstabletter, jag ska tom dricka ett och annat glas te idag för att öka mina chanser att kunna låta mer som mig själv mot dagens slut.

Jag ska även fota gårdagens köp, så ni ska få se vad vi nu införskaffat och vem som vann.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: vi har målat en av väggarna i köket med svart skoltavelfärg, fungerar jättebra och bryter av snyggt.

2010-04-19 @ 09:30:43
URL: http://Www.villemo.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback