-

Tack för idag, tack för en underbart vanlig dag.

2010-04-25 @ 20:17:24
Stod just och diskade och kom och sjunga på Smaklösas "tack för idag, tack för en underbart vanlig dag." En av många enastående låtar som denna grupp klämt fram, full med humor, värdelösa texter och charm.
Och just nu passade den texten så sjukt bra, för denna dag har varit bra från början till slut. Allt började med att jag insåg att det var pangväder och vi tog ett demokratiskt beslut om att åka till Tofta för att äta picknick frulla på stranden. Sagt och gjort så packade vi oss iväg och njöt av solen, sanden och lukten av havet. Vi slängde av lite kakel i stugan, pysslade lite och åkte sen hem igen. Därefter har allt gått som i ett, var en sväng hemma hos svärmor och svärfar. Vi köpte ett nytt bord med stolar till balkongen, det blev sååå himla fint och sen invigde vi det med hemmagjord hamburgare som JAG hade gjort. Gudomligt gott! Vi konstaterade att vi kommer nu vilja sitta där och äta ända fram till jul, men vi får se hur det blir med den saken, nog för att det är inglasat men nja..... Efter maten hade mina killar spa på toan då Max badade i sin megabalja och Johan hade fotbad i Minis badbalja, vi tände ljus och mysade till det så got det gick. Sen har jag och Max läst minst hundra böcker och nu ligger han i Johans famn och njuter av sin välling. Så vad kan man säga om dagen "tack för idag, tack för en underbart vanlig dag."


Jordens sötade Max i sin älskade kaninhandduk.

Kommentarer
Postat av: Carola

Härlig badkille! Smaklösa äger!!!

2010-04-25 @ 21:14:29
Postat av: nina

UNderbar bild på Max

2010-04-25 @ 21:26:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Söt han är =) Ja ingen bebis än. Dom stannade upp de igår kväll då de inte ville öppna sig mer än 2 cm :(

2010-04-26 @ 07:02:20
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback