-

Storebrorskänslor och sammandragningar.

2010-04-10 @ 14:52:42
Ligger på soffan och laddar inför kvällen, har sammandragningar till och från och blir galen. Hur ska man kunna vila när man har ett bowlingklot under tröjan som dessutom gör ont?

Men jag ska inte bara klaga, hela familjen tog sig in till stan för att möta upp Jenny med familj. Vi strosade runt och hamnade efter ett tag på donken. Max fick tom ett eget mål, självklart en happy meal med en skitful drake i, men han tyckte den va kul och det är väl det som räknas. Jag passade på att gosa med lilla Elis och efter ett tag ville Max vara med och gosa och han fick tom hålla honom och som han var stolt, Elis fick en smällpuss på munnen som tecken på Max glädje! Så jag är inte ett dugg orolig för hur det kommer bli när Mini kommer ut, inte för att jag är så naiv att jag tror att ha en bebis i knät några minuter är samma sak som att få en ny familjemedlem, men det känns som en bra början att han inte är svartsjuk eller elak mot småttingar.

Nu ska jag nog ta och se över min garderob om det möjligen finns något att ha på sig till kvällen förutom fula vardagskläder....... Risken är stor att jag får gå som ett riktigt wite trash i mjukisbraller och en sunkig t-shirt, nej så illa får det fan inte bli, då stannar jag hellre hemma, vi får se vad jag hittar.
Men först ska det fikas, killarna fixar med något i köket så vi får se vad det blir.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback