-

Och här ser ni vad vi köpte.

2010-04-19 @ 20:41:03







Här har ni skönheten! Vi har sett den på nätet men tyckte att den var lite dyr och såg nu att dom sänkt priset på den så då sa vi att vi skulle ge den en chans. Och det var givetvis kärlek direkt, trots att den var så sjukt smutsig. Men eftersom Johan lyckades pruta ner den ännu mer så var det givet. Så igår tvättade vi den i maskin och den blev som ny och liften som vi tidigare köpt passar som handsken. Känns lite fånigt med att vi köpt ännu en Herqules men den har allt vi vill att en vagn ska ha, sitts mot den som kör, fullt liggläge, svängbara hjul fram, stor varukorg, med andra ord, den har allt. Och när Max sitter i den pekar han på hans plats och säger sitt namn sen pekar han på andra sitsen och säger "bebi". Så söt så!

Och vinnaren är Sofie som gissade klockrent rätt först! Du ska få en sak som kommer med posten bara jag får eran adress. Eric var snabbast och riktigt nära, men nära räcker inte alltid...

Kommentarer
Postat av: Carola

Haha hur kunde jag ha så rätt tidigare idag skratt Nyfiken på vart ni köpte den. Min kusin har en exakt likadan och vet att dom pratat om att sälja den nämligen ;o)

2010-04-19 @ 21:07:28
Postat av: Astrid

Den är verkligen JÄTTEfin, och helt rätt färg också ;) Grön.. Skönt att ni hittat en vagn som ni kommer bli nöjda med :D Kul att max gillar den.

Hoppas allt är bra annars..



kram kram

2010-04-20 @ 06:46:16
URL: http://nogg.se/nova08
Postat av: Jenny

Grattis till underbar vagn!



Ja, tänk om man kunde slippa välja "linje" till gymnasiet. Va mycket enklare det skulle bli för många. Jag läste ju bild och form och hade ingen aning om att jag ville bli förskollärare. Det var först 2004 jag kom på det.



Bort med gymnasieval som snävar till det!

2010-04-20 @ 10:17:33
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja, nu när man kollar runt på nätet inser man ju att det är många som blivit gravida med Cerazette...



Kommer nog bli tufft med två så små barn, men samtidigt är vi ju överlyckliga!



Berätta gärna om ni är nöjda med er Herqules, vi måste ju också börja titta efter syskonvagn...



KRAM

2010-04-20 @ 10:32:13
URL: http://fladdor.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback