-

Nu är det dags för min stund.

2010-04-12 @ 09:30:34



Måndag innebär att jag har bakisdag. Jag mår alltid extra skit på måndagar eftersom jag står ut lite extra på helgen för att få umgås med familjen och vänner, men så kommer måndagen och jag nästan gråter av smärta i ryggen och att jag inte förstår hur jag ska orka med att ens gå på toa. Men så slog det mig att jag faktiskt köpte en liten bonus till mig själv i helgen men som bara blivit liggandes och nu är det dags av en lång stunds njutning och inspiration. Dessutom ska jag passa på att måla mina naglar som bara går sönder och är fula hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Visst är det roligt med nya bloggar att följa? :) Snart sitter man väl halva dagarna..



Jag vet inte om det bara är jag, men ditt inlägg om förlossningsrädlsa gick inte att kommentera. Kommer bara upp en vit sida med felkod :(

2010-04-12 @ 11:23:37
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Malena

Ha en skön stund för dig själv gumman.

2010-04-12 @ 13:17:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback